2003 – CAMPANIA STOP VIOLENCE IN THE HOME
În 2003 am lansat o campanie globală în colaborare cu MTV pentru a informa publicul și a strânge fonduri pentru victimele violenței domestice. Aceasta a fost o campanie globală, bazată pe 10 ani de campanie pe această temă în țări precum Canada, Malaezia de Vest și Statele Unite. Aceasta a scos în evidență problema violenței domestice în peste 50 de țări și de atunci a strâns peste 2 milioane de lire sterline pentru a sprijini supraviețuitorii violenței domestice. În unele țări, cum ar fi Indonezia și Canada, campania a contribuit la modificarea legilor privind violența domestică.
Personalul magazinelor, ca parte a voluntariatului companiei noastre, s-a întâlnit cu femei care au supraviețuit violenței domestice. În unele țări, persoanele care lucrează în magazinele noastre au întâlnit femei care au părăsit medii familiale abuzive, iar personalul a păstrat legătura cu ele în drumul lor către un loc de muncă profesionist. O mulțime de informații, care provin de la persoanele care lucrau în magazine la momentul respectiv, au inspirat noul nostru program de recrutare incluzivă din America de Nord.