ISTORIA NOASTRĂ

BINE AȚI VENIT LA THE BODY SHOP.

Povestea noastră începe în Brighton, Anglia, în 1976, când fondatoarea The Body Shop, Dame Anita Roddick, a decis să facă primii pași în afaceri, crezând cu tărie în ceva revoluționar pentru acea vreme: Anita credea în adâncul sufletului său că afacerile pot fi o forță pentru o schimbare reală în bine. Urmând cu fidelitate viziunea ei, continuăm cu aceeași pasiune pe calea pe care Anita a deschis-o. Suntem autentici și centrați pe oameni. De peste 40 de ani, încălcăm regulile, îi celebrăm pe cei care sfidează normele convenționale și cultivăm conștiința sub stindardul nostru de incluziune și susținere a individualității și a libertății de existență.

"Afacerile modelează lumea. Sunt capabile să schimbe societatea în aproape toate modurile imaginabile.„

Dame Anita Roddick
FONDATOARE A MAGAZINULUI DE ARTICOLE DE ÎNTREȚINERE CORPORALĂ

NU SUNTEM O COMPANIE OBIȘNUITĂ DE PRODUSE COSMETICE.CUM A ÎNCEPUT TOTUL.

Când The Body Shop a început în 1976, era doar un mic magazin pe străzile din Brighton, Anglia. Cu toate acestea, cultura acestei mici afaceri, în ceea ce privește conceptul de frumusețe, era complet diferită de cea a marilor jucători din industria frumuseții.

Anita Roddick, în vârstă de 33 de ani la acea vreme, a deschis un magazin care urma să vândă produse cosmetice din materiale naturale pe care le depozita în garajul său. L-a vopsit chiar și cu pereți verzi, pentru a putea ascunde urmele care existau din cauza umidității. Anita călătorea mult și observase că nu existau nicăieri la vânzare produse de baie de dimensiuni mici sau medii. A început cu 15 produse cosmetice diferite, în câte cinci ambalaje diferite, astfel încât, spunea ea, părea că are cel puțin 100 de produse diferite. De altfel, pentru a convinge publicul să intre în magazinul ei, a "stropit" trotuarul din fața intrării în magazin cu diverse parfumuri, în timp ce nu a omis să parfumeze diverse puncte din interiorul magazinului.

Produsele erau ambalate în sticluțe mici din plastic, reciclabile și astfel, prin toate acestea, ea trecea imaginea unui magazin care respectă mediul înconjurător, deși nu acesta era scopul ei inițial.

"Reciclăm totul, nu în primul rând din respect pentru mediu, ci și din motive de economie, deoarece nu avem multe sticle. Din fericire pentru noi, am atins o coardă sensibilă în rândul unui număr mare de consumatori din întreaga lume", spunea fondatoarea companiei noastre în 1993, dorind să arate că, din pură întâmplare, s-a aflat la locul potrivit la momentul potrivit, atunci când lumea începuse să conștientizeze problemele legate de protecția mediului.

La The Body Shop se puteau găsi produse pentru fiecare persoană și pentru fiecare nevoie, care îi făceau să se simtă bine cu corpul lor și care nu făceau niciodată promisiuni false. Aceasta a fost Anita Roddick, un antreprenor neconvențional care a reușit să își lase o amprentă unică în lumea globală a afacerilor.
"Dimensiunile sociale și de mediu sunt un element integrant al structurii companiei în sine. Nu este nici primul, nici ultimul nostru obiectiv, ci o parte constantă și integrală a tot ceea ce facem.„

Dame Anita Roddick
FONDATOARE A MAGAZINULUI DE ARTICOLE DE ÎNTREȚINERE CORPORALĂ

PIONIERI AI SCHIMBĂRII SOCIALE

Această abordare, în urmă cu mai bine de 40 de ani, era deja foarte inovatoare pentru epoca sa. Impulsionat de pasiunea și dragostea Anitei pentru planetă și de spiritul ei de luptă, care s-a exprimat prin campanii de sensibilizare pentru probleme sociale importante, The Body Shop a fost întotdeauna mai mult decât un brand de frumusețe. A avut un scop, pentru care condiția de bază a fost asigurarea echilibrului între profit și principiile și valorile etice fundamentale ale mărcii. Nu am testat niciodată produsele noastre sau ingredientele acestora pe animale și nu am exploatat niciodată niciun om în procesul de producție.

Prin intermediul programului Community Fair Trade facem comerț corect și responsabil cu mii de producători, fermieri și furnizori din întreaga lume, știind că aceștia primesc salarii echitabile și lucrează în condiții de muncă sănătoase și umane, contribuind în același timp la bunăstarea comunităților lor locale . Astăzi, tot mai multe mărci ne urmează exemplul. Le urăm bun venit tuturor. Lumea noastră are nevoie de ei.
"Frumusețea este o exteriorizare a tot ceea ce îți place la tine."

Dame Anita Roddick
FONDATOARE A MAGAZINULUI DE PRODUSE PENTRU CORP

AM REDEFINIT FRUMUSEȚEA

Când The Body Shop era încă la început, existau percepții destul de bine stabilite în industria frumuseții în ceea ce privește aspectul fetelor și al femeilor. Dar Anita avea și ea propriile opinii. Credea că frumusețea fiecărei persoane provine din lumea sa interioară. Din bucuria, aura și stima de sine pe care le emană. Credea că acceptarea de sine și sănătatea mentală sunt forța motrice și cheia dezvoltării personale și a prosperității fiecărei ființe umane. Așadar, având grijă de lumea noastră interioară, de minte și de suflet, devenim automat oameni frumoși.

De-a lungul anilor, femeile frumoase se dovedesc a fi femei fericite, femei puternice și independente, care emană încredere și putere. Aceasta este o dovadă că frumusețea vine cu adevărat din interior, iar cea mai eficientă modalitate de a o cuceri este cultivarea minții și a sufletului nostru.

Acest lucru a însemnat frumusețe pentru Anita, care credea că scopul principal al propriilor produse de frumusețe era mai degrabă să fie "ingredientele" de bază ale unui ritual zilnic de iubire de sine și cu siguranță nu să facă promisiunile false de slăbire și anti-îmbătrânire promovate de industria frumuseții. Anita nu a dorit să creeze produse pentru ca femeile să aibă o anumită imagine exterioară. Scopul ei era să ajute fiecare femeie să se simtă bine și să scoată la iveală cea mai bună versiune a sa.

"Cred că toate practicile de afaceri s-ar îmbunătăți nespus de mult dacă ar fi ghidate de principii feminine.„ Dame Anita Roddick - fondatoarea magazinului THE BODY SHOP

EMANCIPAREA FEMEILOR

Anita a fost o adevărată activistă. Și tocmai acest lucru a dat The Body Shop scopul nostru esențial și pasiunea noastră pentru schimbare socială, inspirându-ne și dând un impuls puternic activismului nostru. Fiind o adevărată activistă feministă și pentru drepturile omului, Anita a "construit" brandul nostru de la zero pe anumite principii fundamentale: împuternicirea femeilor și a fetelor, pe care o susținem prin fiecare produs pe care îl concepem și prin fiecare decizie pe care o luăm ca și companie , lupta continuă și neîncetată pentru egalitate și crearea de oportunități pentru femei prin programul nostru Community Fair Trade. Principii precum incluziunea, colaborarea și empatia reprezintă pentru noi fundamentele brandului nostru.

AFACERILE AU PUTEREA DE A FACE SCHIMBĂRI POZITIVE ÎN LUME

The Body Shop își are rădăcinile în activism, iar istoria noastră cu activismul începe în 1986. Pe atunci, Anita a colaborat cu Greenpeace la campania "Salvați balena" pentru a lupta împotriva practicii brutale a vânătorii de balene, cerând încetarea vânătorii de balene și promovând uleiul de jojoba ca alternativă ideală la untura de balenă, care era folosită pe scară largă în industria cosmetică la acea vreme. Am început în forță și ne-am exprimat clar intențiile cu privire la modul în care intenționam să procedăm. Astăzi, suntem un brand global de încredere, cu o istorie de zeci de ani de activism de succes în spate,

Mai mult