ISTORIA NOASTRĂ
BINE AȚI VENIT LA THE BODY SHOP.
Povestea noastră începe în Brighton, Anglia, în 1976, când fondatoarea The Body Shop, Dame Anita Roddick, a decis să facă primii pași în afaceri, crezând cu tărie în ceva revoluționar pentru acea vreme: Anita credea în adâncul sufletului său că afacerile pot fi o forță pentru o schimbare reală în bine. Urmând cu fidelitate viziunea ei, continuăm cu aceeași pasiune pe calea pe care Anita a deschis-o. Suntem autentici și centrați pe oameni. De peste 40 de ani, încălcăm regulile, îi celebrăm pe cei care sfidează normele convenționale și cultivăm conștiința sub stindardul nostru de incluziune și susținere a individualității și a libertății de existență.
AM REDEFINIT FRUMUSEȚEA
Când The Body Shop era încă la început, existau percepții destul de bine stabilite în industria frumuseții în ceea ce privește aspectul fetelor și al femeilor. Dar Anita avea și ea propriile opinii. Credea că frumusețea fiecărei persoane provine din lumea sa interioară. Din bucuria, aura și stima de sine pe care le emană. Credea că acceptarea de sine și sănătatea mentală sunt forța motrice și cheia dezvoltării personale și a prosperității fiecărei ființe umane. Așadar, având grijă de lumea noastră interioară, de minte și de suflet, devenim automat oameni frumoși.
De-a lungul anilor, femeile frumoase se dovedesc a fi femei fericite, femei puternice și independente, care emană încredere și putere. Aceasta este o dovadă că frumusețea vine cu adevărat din interior, iar cea mai eficientă modalitate de a o cuceri este cultivarea minții și a sufletului nostru.
Acest lucru a însemnat frumusețe pentru Anita, care credea că scopul principal al propriilor produse de frumusețe era mai degrabă să fie "ingredientele" de bază ale unui ritual zilnic de iubire de sine și cu siguranță nu să facă promisiunile false de slăbire și anti-îmbătrânire promovate de industria frumuseții. Anita nu a dorit să creeze produse pentru ca femeile să aibă o anumită imagine exterioară. Scopul ei era să ajute fiecare femeie să se simtă bine și să scoată la iveală cea mai bună versiune a sa.
"Cred că toate practicile de afaceri s-ar îmbunătăți nespus de mult dacă ar fi ghidate de principii feminine.„
Dame Anita Roddick - fondatoarea magazinului THE BODY SHOP
AFACERILE AU PUTEREA DE A FACE SCHIMBĂRI POZITIVE ÎN LUME
The Body Shop își are rădăcinile în activism, iar istoria noastră cu activismul începe în 1986. Pe atunci, Anita a colaborat cu Greenpeace la campania "Salvați balena" pentru a lupta împotriva practicii brutale a vânătorii de balene, cerând încetarea vânătorii de balene și promovând uleiul de jojoba ca alternativă ideală la untura de balenă, care era folosită pe scară largă în industria cosmetică la acea vreme. Am început în forță și ne-am exprimat clar intențiile cu privire la modul în care intenționam să procedăm. Astăzi, suntem un brand global de încredere, cu o istorie de zeci de ani de activism de succes în spate,
Mai mult