ANGAJAMENTELE NOASTRE FAȚĂ
DE SUSTENABILITATE

"Acțiunile sociale și de mediu sunt o parte importantă a structurii și filozofiei companiei noastre. Pentru noi, la The Body Shop, societatea și mediul înconjurător nu sunt clasificate în ordinea priorităților, ci sunt parte integrantă a operațiunilor noastre de afaceri." - Dame Anita Roddick

Acestea sunt acțiunile pe care le întreprindem în lupta noastră pentru o lume mai echitabilă și mai frumoasă. Vedeți cum puteți ajuta și dumneavoastră.

RAPORTAREA PRIVIND DURABILITATEA

De mai bine de 40 de ani, The Body Shop este un lider în căutarea justiției sociale și de mediu. Ne-am angajat să fim etici, sustenabili, incluzivi și, prin prezența noastră, să-i inspirăm pe toți cei din jurul nostru. Cu cât creștem mai mult și interacționăm mai mult cu clienții noștri și cu lumea în general, cu atât mai mare și mai semnificativă este diferența pe care o putem face din partea noastră în viața oamenilor și în susținerea bunăstării planetei noastre. În fiecare an, raportăm progresele noastre în materie de sustenabilitate. Din motive de transparență și de responsabilitate sporită, furnizăm, de asemenea, informații suplimentare despre performanța noastră în domeniile economiei, mediului și sustenabilității sociale,Puteți citi raportul de sustenabilitate 2020 aici sau îl puteți descărca aici.

PLASTIC RECICLAT PRIN PROGRAMUL NOSTRU COMMUNITY FAIR TRADE

În 2019 am început să ne aprovizionăm cu plastic reciclat prin programul nostru Community Fair Trade. Ne aprovizionăm cu plastic de la reciclatori marginalizați din India, oferind un preț corect, un venit stabil și condiții de muncă mai bune într-un sector de muncă informal, adesea volatil și discriminatoriu.În primul an al parteneriatului nostru, am cumpărat 250 de tone de plastic reciclat prin intermediul Community Fair Trade, pe care le-am folosit în ambalajele șampoanelor și balsamurilor noastre de păr. Până la sfârșitul anului 2021, am achiziționat peste 900 de tone de plastic reciclat prin programul nostru Community Fair Trade. Prin acest program, am contribuit la reducerea deșeurilor existente, promovând în același timp schimbări sociale pozitive.

Află mai mult

MATERIALE RECICLATE PENTRU AMBALAJELE NOASTRE

Folosim mai mult plastic PCR în ambalajele noastre ȘI reducem treptat plasticul virgin la minimul posibil. În prezent, aproape toate ambalajele produselor noastre cu plastic PET conțin 100% material reciclat, în timp ce un procent mare din acesta provine din materiale, pe care le procurăm prin colaborarea noastră cu Plastics for Change, în cadrul comerțului echitabil cu comunitățile.În 2020, 29% din totalul materialelor plastice utilizate au provenit din materiale reciclate. Ca parte a obiectivelor noastre pentru anii următori, este, de asemenea, angajamentul nostru de a atinge, până în 2030, 50% din utilizarea totală a plasticului din material reciclat în ambalajele din întregul Grup Natura & Co. Cu toate acestea, noi, la The Body Shop, ne străduim și ne așteptăm să atingem acest obiectiv mult mai devreme.Obiectivul nostru pe termen lung este de a dezvolta un model circular pentru gestionarea ambalajelor noastre și ne angajăm ca, până în 2030, 100% din ambalajele noastre să fie reciclabile și reutilizabile.

Află mai mult

FRUMUSEȚE VEGANĂ ȘI VEGETARIANĂ

100% vegan. Acesta este obiectivul nostru și suntem pe drumul cel bun.Întregul proces până când toate produsele noastre devin vegane necesită multă pregătire. Adevărul este că există multe lucruri ciudate pe care industria frumuseții nu se grăbește să vi le spună.Ingredientele cosmetice tind să ne încurce foarte des. În mod ideal, ar trebui să vă puteți bucura de produsele noastre fără a fi nevoiți să vă faceți griji de fiecare dată cu privire la etichete și liste de ingrediente, încercând să discerneți dacă fiecare produs se aliniază cu valorile dumneavoastră. Aceasta este treaba noastră. Și știm că tot ceea ce vă doriți este să vă simțiți frumoasă din toate punctele de vedere folosind produsele noastre. Prin urmare, vom avea grijă de acest lucru și aveți cuvântul nostru că facem tot ce ne stă în putință pentru ca produsele noastre să corespundă nu numai nevoilor și dorințelor dumneavoastră, ci și valorilor dumneavoastră morale. Deocamdată, compozițiile produselor noastre sunt 100% vegetariene și 60% vegane.Am decis recent să creștem acest procent. Ne face plăcere să vă informăm că, până la sfârșitul anului 2023, toate compozițiile produselor noastre vor fi certificate vegane de către The Vegan Society. *

Află mai mult

CRUELTY FREE

OBIECTIVUL NOSTRU ESTE ABOLIREA PRACTICII CRUDE A EXPERIMENTELOR PE ANIMALE PENTRU PRODUCȚIA DE PRODUSE COSMETICE. PENTRU TOTDEAUNA.

Luptăm pentru drepturile animalelor din 1989. În prezent, aproximativ 80% dintre țările din întreaga lume nu au legislație privind testarea pe animale în producția de cosmetice și, împreună cu prietenii și partenerii noștri de la Cruelty Free International, lucrăm din greu prin campania noastră activistă Forever Against Animal Testing pentru a interzice testarea pe animale în scopuri cosmetice în întreaga lume... pentru totdeauna. Pe 4 octombrie 2018, de Ziua Mondială a Animalelor, The Body Shop și Cruelty Free International au strâns 8,3 milioane de semnături împotriva testării pe animale pentru producția de produse cosmetice, pe care le-au depus la sediul Organizației Națiunilor Unite din New York. Scopul lor a fost de a crea un cadru global pentru abolirea testelor pe animale, promovând în același timp agenda de dezvoltare durabilă a Națiunilor Unite. Semnăturile, strânse de susținătorii acestei mișcări din întreaga lume în doar 15 luni, solicită țărilor ONU să oficializeze un cadru internațional pentru a pune capăt testelor pe animale pentru producția de produse cosmetice, oriunde și pentru totdeauna. În 2021, The Body Shop, în parteneriat cu Cruelty Free International, și-a unit forțele cu Dove și PETA pentru a face lobby pe lângă Comisia Europeană pentru a se asigura că interdicția din 2013 a Uniunii Europene privind testarea pe animale este menținută introducerea noilor reglementări UE privind testarea substanțelor chimice.

Află mai mult

NATURA & CO

Natura &Co este formată din patru companii globale de frumusețe emblematice, cu conștiință socială, Avon, Natura, The Body Shop și Aesop, care se reunesc sub un scop comun de a modela o lume mai bună și mai grijulie, dar fiecare are o misiune și o filozofie unice.Natura &Co este cea mai mare corporație certificată B Corporation din lume și al patrulea cel mai mare grup de frumusețe din lume, care se angajează să creeze și să adopte practici economice, sociale și de mediu pozitive pentru planetă. În 2020, am lansat Viziunea de sustenabilitate 2030, numită Pledge for Life, care a fost creată pentru a aborda unele dintre cele mai dificile probleme ale lumii, inclusiv criza climatică și protejarea Amazonului, apărarea drepturilor omului și empatizarea ca și adoptarea economiei circulare și regenerarea până în 2030.