Întrebări frecvente

Vă puteți răzgândi și aveți dreptul de a vă retrage din contractul încheiat în termen de paisprezece (14) zile calendaristice, fără a da nicio explicație, precizând motivele retragerii și fără costuri suplimentare, cu excepția celor menționate în mod expres în Lege (cu titlu indicativ, costul direct al returnării produselor și .etc.) Dacă decideți să vă retrageți din comandă, vă vom rambursa întreaga sumă pe care ați plătit-o pentru achiziționarea produselor.Notă importantă: În cazul în care vă retrageți din comandă, produsele trebuie să fie returnate în aceeași stare în care le-ați primit, adică complete și nedeteriorate, ambalajul acestora trebuie să fie cel care însoțește în mod normal produsele și să fie în stare excelentă.
Puteți efectua modificări ale comenzii dvs. în orice moment în timpul procesului de comandă.După ce a fost trimisă și plătită, nu se mai pot face modificări. Cu toate acestea, aveți dreptul de a vă retrage în conformitate cu termenii stabiliți în Termenii & Condiții.
Dacă nu ați primit un e-mail de confirmare a comenzii dvs., puteți verifica starea comenzii în contul dvs. sau ne puteți contacta și o vom verifica pentru dvs.
Atunci când finalizați o comandă online, veți fi direcționat către o pagină care afișează rezumatul comenzii și condițiile de plată și de expediere. Imediat după finalizare, vă trimitem un e-mail de confirmare a faptului că am primit cu succes cererea dumneavoastră de comandă. Imediat ce verificăm detaliile acesteia, vă vom trimite un al doilea e-mail, prin care vă vom confirma acceptarea acesteia. De asemenea, vă puteți autentifica în "Contul" dvs. și puteți verifica comenzile dvs. recente, selectând secțiunea "Comenzile mele".
Vă rugăm să verificați cu atenție dacă ați introdus corect datele cardului. Pentru clarificări suplimentare, puteți contacta Serviciul Clienți la numărul de telefon 0731 221 420, de luni până vineri, de la ora 09:30. -18:00 (cu excepția sărbătorilor).
Da, puteți finaliza o comandă în calitate de invitat fără a fi nevoie să vă creați un cont. Chiar și în acest caz, va trebui să cunoaștem unele dintre detaliile dvs. pentru a vă putea procesa comanda, cum ar fi adresa dvs. de e-mail și adresa dvs. și, din acest motiv, acceptați în mod expres Termenii & Condiții și Politica de confidențialitate. În orice caz, informațiile nu vor fi mai multe decât cele de care avem nevoie pentru a ști unde să vă trimitem comanda și vom avea consimțământul dvs. expres în acest scop!
Din păcate, nu puteți schimba metoda de plată după ce comanda a fost finalizată.
Atunci când plasați o comandă, primiți două e-mailuri. Primul este o confirmare de primire a cererii de comandă și al doilea este o confirmare de expediere. Acest al doilea e-mail include următoarele informații: Produsele achiziționate, informații privind plata, metoda și detaliile de livrare, numărul de urmărire. Dacă, din orice motiv, nu primiți acest e-mail, vă rugăm să verificați dosarul de spam. Dacă nu găsiți e-mailul și aveți nevoie de el, contactați contact@thebodyshop.ro și vom face acest lucru pentru dvs. Puteți, de asemenea, să vizualizați starea comenzii dvs. accesând "Comenzile mele", pe care o găsiți la rubrica "Cont", după ce vă conectați.
Compania noastră va informa despre orice indisponibilitate a produselor prin indicații verbale similare care vor fi afișate în magazinul online alături de produsul indisponibil. Compania noastră își rezervă dreptul de a vă informa în cazul apariției indisponibilității unui produs (după plasarea unei comenzi din partea dumneavoastră). În acest caz, puteți, cu declarația dvs. expresă, să anulați întreaga comandă sau să consimțiți la executarea comenzii în funcție de produsele disponibile.
Da, puteți. Nu trebuie decât să contactați telefonic magazinul ales de dumneavoastră, iar personalul nostru specializat vă va informa în detaliu despre produsul pe care îl căutați și despre disponibilitatea acestuia.Căutați în lista noastră de magazine pentru a găsi cel mai apropiat magazin The Body Shop.
Poți găsi "Termenii & Condtiții„ aici
Nu, compania noastră nu stochează detaliile cardului dumneavoastră. În cazul în care alegeți să plătiți comanda cu ajutorul unui card, veți fi transferat pe site-ul web al băncii partenere, unde va trebui să urmați procedura indicată de aceasta. Din acest motiv, Societatea noastră declară în mod expres că nu prelucrează date de natură financiară și nu poartă nicio responsabilitate în acest sens.
Da, toate prețurile produselor afișate în magazinul nostru online includ TVA.
Puteți plăti comenzile fie prin intermediul cardurilor de credit, cum ar fi Visa, MasterCard, Maestro. De asemenea, puteți plăti prin depunere bancară sau prin ramburs.
Pentru a beneficia de cele mai bune servicii, vă recomandăm să folosiți magazinul nostru online pentru a comanda prin intermediul site-ului nostru, de pe un computer sau de pe un telefon mobil. Dacă întâmpinați probleme în plasarea comenzii prin intermediul magazinului nostru online recomandat, vom fi bucuroși să vă preluăm comanda prin telefon. Din păcate, pentru comenzile prin telefon, pe baza legislației relevante, nu putem accepta plăți cu carduri de debit/credit sau preplătite.
După trimiterea cererii de comandă, un e-mail automat cu detaliile comenzii dvs. va fi trimis la adresa de e-mail pe care ne-ați furnizat-o.Acest mesaj electronic automatizat este doar o confirmare a faptului că cererea dvs. de comandă a fost primită cu conținutul menționat și în niciun caz nu constituie o acceptare a comenzii sau un acord privind condițiile de vânzare din partea companiei noastre.De îndată ce Societatea noastră confirmă disponibilitatea produselor și corectitudinea comenzii, vă vom trimite un nou e-mail de confirmare a acceptării și expedierii comenzii dumneavoastră.În cadrul e-mailului de mai sus există un număr de urmărire pentru expedierea comenzii dvs. (referință de urmărire), pe care îl puteți utiliza pentru a urmări comanda dvs. pe site-ul web al companiei de curierat cu care lucrăm.
Puteți cumpăra produse din magazinul nostru online și să vi le livrăm oriunde în România, prin intermediul companiei de curierat cu care lucrăm.
Expedierea produselor comandate (în limita stocului disponibil) se face în termen de maxim 3 zile calendaristice de la data efectuării fiecărei comenzi. Produsele sunt considerate livrate în momentul predării acestora către curier.
Dacă ați finalizat comanda ca invitat și, prin urmare, nu aveți un cont, puteți urmări comanda odată ce ați primit e-mailul de confirmare a expedierii.Atunci când plasați o comandă, primiți două e-mailuri. Primul este confirmarea primirii solicitării comenzii dvs. și al doilea este confirmarea expedierii. În acest al doilea e-mail, veți găsi linkul de care aveți nevoie pentru a vă urmări comanda pe site-ul web al companiei de curierat cu care lucrăm.
Toate comenzile sunt expediate de către compania noastră în următoarea zi lucrătoare de la confirmarea comenzii dumneavoastră.
Dacă doriți să fiți informat cu privire la detaliile comenzii dvs. și la produsele pe care le-ați ales, puteți vizita "Contul" dvs. și, mai exact, subsecțiunea "Comenzile mele".
Din păcate, în acest moment, nu avem opțiunea de a vă expedia comanda la adrese diferite, ceea ce înseamnă că produse diferite vor fi livrate la adrese diferite.Cu toate acestea, dacă doriți să faceți acest lucru, cel mai bine este să o împărțiți în atâtea comenzi câte destinații doriți să ajungă produsele dumneavoastră.
Din păcate, în acest moment, nu avem opțiunea de a vă expedia comanda in aceeasi zi.
Pentru a crea un "Cont" pe site-ul nostru, faceți clic pe a doua pictogramă din dreapta sus a site-ului ("omulețul").Acest lucru vă va duce la "Creați un cont" și apoi introduceți datele dumneavoastră obligatorii. Prin crearea unui Cont acceptați în mod obligatoriu Termenii & Conditiile și Politica de confidențialitate și de protecție a datelor cu caracter personal.
Vă puteți modifica detaliile în orice moment accesând "Contul", de unde vă puteți edita profilul.
Dacă doriți să vedeți istoricul tuturor comenzilor pe care le-ați făcut, vă conectați la "Contul" dumneavoastră, selectați din lista "Comenzile mele" și apoi aveți acces la orice comandă pe care doriți să o vedeți. Notă importantă: Dacă nu v-ați creat un Cont și ați vizitat site-ul nostru ca invitat, va trebui să primiți e-mailul de confirmare a expedierii pentru a vă putea vizualiza comanda. Vă reamintim că, atunci când plasați o comandă, primiți două e-mailuri. Primul este confirmarea primirii solicitării comenzii dvs. și al doilea este confirmarea expedierii. În acest al doilea e-mail, există, de asemenea, linkul pentru a vă urmări comanda pe site-ul web al companiei de curierat cu care lucrăm.
Nu este obligatoriu să aveți un cont "The Body Shop", deoarece puteți să navigați pe site-ul nostru și să comandați ca invitat, dacă preferați.Cu toate acestea, prin crearea unui Cont la "The Body Shop", vi se va fi mai ușor în timpul următoarei dvs. comenzi, deoarece nu va trebui să introduceți decât adresa dvs. de e-mail și parola, în timp ce restul informațiilor, cum ar fi adresa dvs., vor fi deja precompletate.
Luăm foarte în serios protecția datelor dvs. personale, care reprezintă forța motrice din spatele funcționării companiei noastre. Pentru o informare cât mai completă, puteți accesa pagina "Politica de Confidențialitate".Vă rugăm să rețineți că nu înregistrăm și nu păstrăm informații despre carduri în afară de informațiile de bază necesare pentru a vă expedia comanda.Dacă utilizați un computer pe care il folositi cu altcineva, este mai bine să vă deconectați din contul dvs. după ce ați terminat de făcut cumpărăturile. Puteți face acest lucru apăsând pe pictograma Deconectare.
Din momentul în care ați ales să primiți e-mailuri de la noi, prin intermediul Serviciului de Newsletter vă vom contacta din când în când, pentru a vă informa despre ultimele noutăți legate de produsele noastre, precum și despre promoțiile pe care le puteți găsi în magazinul nostru online, dar și în magazinele fizice din rețeaua noastră. De asemenea, veți primi email-uri de atenționare din partea noastră pentru a finaliza achizițiile, în cazul în care ați lăsat produse în coș. Precizăm că prin abonarea la Newsletter-ul nostru ați acceptat Termenii & Conditiile și Politica de confidențialitate și vă invităm să citiți cu atenție termenii respectivi înainte de a-i accepta.
Scopul nostru este ca toate produsele noastre să ajungă la dumneavoastră în condiții excelente și să vă satisfacă pe deplin dorințele și nevoile. Dacă, din orice motiv, nu sunteți mulțumit de calitatea produselor noastre, am dori să știm acest lucru pentru a putea îmbunătăți acolo unde este necesar.Din acest motiv, vă rugăm să ne comunicați problema dumneavoastră. În acest scop, ne puteți contacta de aici. Pentru mai multe informații, vă rugăm să faceți clic aici.
În maxim 5 zile lucrătoare de la data returnării, vom înapoia contravaloarea produselor returnate prin transfer bancar in contul IBAN in RON, compus din 24 de caractere, furnizat de catre Client in formularul de retur.
Atâta timp cât ambalajul produsului nu a fost deschis sau deteriorat, îl puteți returna în termen de 14 zile de la primirea comenzii. Returnarea produselor la "The Body Shop", vă rugăm să se facă împreună cu formularul completat al Formularului de Retur.
Pentru a returna un produs, va rugam sa accesati pagina “Politica de Retur”.