2003
STOP VIOLENCE IN THE HOME
În 2003, după aproape un deceniu de luptă a The Body Shop împotriva violenței domestice, am lansat campania noastră globală "Stop violenței în familie". Scopul campaniei a fost acela de a sensibiliza publicul și de a strânge fonduri nu numai pentru a sprijini partenerii noștri locali care ofereau asistență victimelor violenței domestice, inclusiv copiilor, ci și pentru a exercita o presiune instituțională asupra guvernelor pentru a acționa în vederea adoptării legislației relevante.
2009 - 2012
STOP SEX TRAFFICKING OF CHILDREN & YOUNG PEOPLE
În 2009, în colaborare cu rețeaua globală de organizații ale societății civile care urmăresc să pună capăt exploatării sexuale a copiilor ECPAT International, am lansat campania "Stop traficului sexual de copii și tineri". Campania noastră a condus la un val de susținere fără precedent a cererii de schimbare semnificativă, cu peste 7 milioane de semnături din partea clienților The Body Shop din întreaga lume și 24 de țări din întreaga lume care s-au angajat să adopte o nouă legislație.
2011
THE GLOBAL SHEA ALLIANCE
Untul nostru de shea este făcut manual și produs în Ghana de femei care urmează cu fidelitate metodele tradiționale de preparare, transmise neschimbate din generație în generație. Parteneriatul nostru în cadrul programului Community Fair Trade le asigură femeilor producătoare de unt de shea un venit echitabil și stabil, precum și beneficii suplimentare. Cu toate acestea, chiar și în prezent, rata exporturilor de unt de shea din Ghana rămâne ridicată, cu puține beneficii economice pentru femeile care îl produc. În 2011, am luat inițiativa de a invita părțile interesate din industria frumuseții să formeze Global Shea Alliance, o asociație non-profit care are ca obiective principale îmbunătățirea producției de shea, creșterea cererii și crearea condițiilor potrivite, astfel încât producția și comercializarea untului de shea să aducă beneficii mai mari femeilor aflate la baza lanțului de aprovizionare. Principiile de sustenabilitate ale Global Shea Alliance definesc modul de operare al tuturor celor implicați în colectarea și prelucrarea nucilor de shea, al producătorilor și exportatorilor de unt de shea, dar și al oricărei mărci care se aprovizionează cu unt de shea pentru produsele sale, atât timp cât dorește să pretindă că a dezvoltat un lanț de aprovizionare sustenabil.
2019
DREAM BIG WITH PLAN INTERNATIONAL
În 2019, le-am încurajat pe fete să viseze frumos. Ne-am unit forțele și am încheiat un parteneriat cu Plan International pentru a face o diferență în viețile femeilor și fetelor din Indonezia și Brazilia, oferindu-le resursele de care au nevoie pentru a-și dezvolta abilitățile, a-și atinge obiectivele și a-și îndeplini visele . Din păcate, multe fete din aceste țări nu au acces la educație și la piața muncii. Prin intermediul campaniei "Dream Big", am sprijinit un program de 18 luni de formare profesională și dezvoltare a competențelor care a oferit tinerelor femei cunoștințele și resursele necesare pentru a-și începe propria afacere sau pentru a-și asigura un loc de muncă bine plătit și sigur. Prin acest program am ajutat 1.500 de femei tinere.
2019
PLASTICS FOR CHANGE
2019 a fost un alt an de referință pentru The Body Shop, deoarece am lansat un nou parteneriat cu Plastics for Change, ca parte a programului nostru Community Fair Trade. De atunci, ne aprovizionăm cu plastic reciclat pentru ambalajele produselor noastre din Bengaluru, India. Plastics for Change este o cooperativă socială care lucrează cu așa-numiții reciclatori din India. Gunoierii sunt foarte adesea "daliți", membri ai clasei sociale inferioare bazate pe sistemul indian de ierarhizare a grupurilor sociale în caste, ceea ce îi face deosebit de vulnerabili la discriminare și la condiții de muncă precare. Plastics for Change a ajutat femei precum Annamma, care lucrează ca reciclatoare încă de când era copil.