CE AM REALIZAT PÂNĂ ACUM.
Pe 4 octombrie 2018, de Ziua Mondială a Animalelor, The Body Shop și Cruelty Free International au depus 8,3 milioane de semnături împotriva testării cosmeticelor pe animale la sediul Organizației Națiunilor Unite (ONU) din New York, cu scopul de a crea un cadru internațional puternic pentru a pune capăt testării pe animale, promovând în același timp Agenda 2030 pentru Dezvoltare Durabilă a ONU ("Agenda 2030 pentru Dezvoltare Durabilă").
Sărbătorim strângerea acestor semnături, deoarece reprezintă punctul culminant al unei lupte comune. O luptă care durează de mai bine de 30 de ani și care este condusă de The Body Shop, primul brand internațional de produse de înfrumusețare care a luptat în mod activ împotriva testării produselor cosmetice pe animale, și de partenerii săi fermi în această campanie, oamenii de la Cruelty Free International, prima organizație internațională non-profit pentru protecția și apărarea drepturilor animalelor, care lucrează cu dăruire pentru a pune capăt testării produselor și ingredientelor cosmetice pe animale. Efortul nostru comun este cea mai ambițioasă campanie împotriva testării produselor cosmetice pe animale și servește drept model și sursă de inspirație pentru acțiunile întreprinderilor, guvernelor și cetățenilor.
Semnăturile strânse în cadrul campaniei noastre, în doar 15 luni, de la susținătorii cererii noastre din întreaga lume, solicită țărilor ONU să formalizeze un cadru internațional pentru a pune capăt testării produselor cosmetice pe animale, pretutindeni și pentru totdeauna.