NATURA & CO

BUN VENIT ÎN FAMILIA NOASTRĂ

Natura &Co este formată din patru branduri iconice de frumusețe, unite sub un scop comun. Natura, Avon, Aesop și The Body Shop au un angajament comun: adoptarea unor practici de afaceri durabile și etice. Iar la The Body Shop suntem deosebit de mândri să facem parte din această mare familie, care este al patrulea grup ca mărime din lume în industria frumuseții.

SUNTEM UNIȚI DE UN SCOP COMUN

Fiecare marcă a grupului Natura &Co are un caracter propriu și o misiune unică. Dar ceea ce ne unește este faptul că avem un scop comun: să contribuim la construirea unei lumi mai bune. Uniți și dedicați acestui scop comun, creăm produse și experiențe care promovează bunăstarea oamenilor, a animalelor și a planetei pe care o împărțim. Scopul principal al eforturilor noastre nu este doar să fim cel mai bun grup global de frumusețe din lume, ci cel mai bun grup global de frumusețe pentru lume.

O FAMILIE GLOBALĂ

Natura &Co este o familie globală care operează în peste 100 de țări și are un total de 40.000 de angajați și parteneri. Are o rețea de vânzări extinsă, cu peste șase milioane de consultanți experți în frumusețe și agenți activi în întreaga lume, care aduc produsele noastre și comunică scopul nostru comun la peste 200 de milioane de clienți. Așadar, când spunem că familia noastră este globală, o spunem în toate sensurile cuvântului.

AGENȚI DE SCHIMBARE POZITIVĂ

Natura &Co are un scop specific care stă la baza activității sale corporative. Angajamentul comun care unește cele patru mărci ale grupului este urmărirea continuă a unei afaceri mai bune în lumina dezvoltării durabile, ținând cont de impactul social, economic și de mediu al activității noastre comerciale. Ne propunem să fim o forță motrice pentru evoluții pozitive în industria frumuseții, concentrându-ne pe luarea de măsuri împotriva schimbărilor climatice și pe lupta împotriva testelor pe animale, respectându-ne angajamentul de a ne aproviziona cu ingrediente în mod responsabil, echitabil și mai durabil și organizând campanii de informare și conștientizare pentru cauze importante, valorificând astfel raza de acțiune globală a vocii noastre ca un catalizator pentru schimbări pozitive semnificative și pentru o lume mai bună.