Angajamentul nostru

ANGAJAMENTUL NOSTRU

 

Povestea noastră a început când Anita Roddick a crezut în ceva revolutionar: ca afacerea poate fi o forta pentru a face bine si in 1976 s-a nascut The Body Shop. Intotdeauna am facut lucrurile diferit, am spart tiparele, am fost indrazneti, am fost curajosi. Astazi, angajamentul nostru este mai puternic ca niciodata: de a imbogati, nu de a exploata.
Pentru noi, asta inseamna sa imbogatim atat oamenii cat si planeta, biodiversitatea si resursele ei. Ne-am luat angajamentul de a lucra cinstit cu fermierii si furnizorii nostri, de a ajuta comunitatile sa prospere. Produsele noastre imbogatesc dar nu fac niciodata promisiuni false si nu sunt niciodata testate pe animale.
Suntem mandri ca suntem originali, ireverentiosi si ca militam pentru ceea ce este corect; impreuna o putem face.
Enrich Not Exploit™. It’s in our hands.

Angajamentul nostru Enrich Not Exploit include 14 obiective pe care The Body Shop sa le realizeze pana in 2020. Obiectivele sunt cea mai clara manifestare a ceea ce suntem si ceea ce reprezentam pe masura ce facem primii pasi spre indeplinirea scopului nostru de a fi cel mai etic si cu adevarat sustenabil business global. Ele vor ghida performanta noastra in arii cheie si progresul nostru catre scopul final de a fi cel mai etic si cu adevarat sustenabil business din lume.

 

Cum vom masura progresul?

In completarea raportarilor de management interne, vom publica rapoarte anuale pentru a asigura ca suntem transparenti cu practicile de business si cu progresul catre obiectivele noastre. Asta va permite si altora sa invete din cunostintele si experienta noastra. Lucram cu Future-Fit Foundation pentru a ne dezvolta strategia.