Stop testarii pe animale

STOP TESTARII PE ANIMALE
A PRODUSELOR SI INGREDIENTELOR COSMETICE
Am fost primul brand global de frumusete care a luptat impotriva testarii pe animale. In ultimele trei decade, am lucrat cu partenerul nostru de campanie Cruelty Free International iar eforturile nostre colective au dus la interzicerea testarii in Uniunea Europeana in 2013. Dar nu este de ajuns. Animalele continua sa fie folosite pentru testari si noi vrem sa stopam aceasta practica pretutindeni si pentru totdeauna.

 

SEMNEAZA PETITIA

 

 

 

 

 

#ForeverAgainstAnimalTesting

 

Impreuna, haideti sa luam atitudine si sa stopam testarea cosmeticelor pe animale pretutindeni. Alatura-te campaniei noastre Forever Against Animal Testing semnand petitia.

Vrem sa strangem 8 milioane de semnaturi pe care sa le prezentam Adunarii Generale a Natiunilor Unite in 2018.

 

THE BODY SHOP SI CRUELTY FREE INTERNATIONAL

 

Faceti cunostinta cu Cruelty Free International, partenerul nostru din ultimii 28 de ani! Urmariti video pentru a afla mai multe despre Cruelty Free International, The Body Shop si multe mituri din jurul testarii pe animale.

 

Ce credem

 

Am crezut intotdeauna in frumusetea fara cruzime si in campanii pentru schimbare. De aceea, impreuna cu Cruelty Free International, am fost prima companie globala de cosmetice care a militat impotriva testarii pe animale. Astazi continuam sa luptam pentru viziunea noastra pentru o lume fara testarea cosmeticelor pe animale. Suntem un brand cruelty-free, 100% vegetarian si certificat Leaping Bunny.

 

De fapt, am fost prima companie certificata cu logo-ul Leaping Bunny, in 1997. Certificarea Leaping Bunny este singurul sistem recunoscut international ce permite consumatorilor sa identifice usor si sa cumpere produse cosmetice si de ingrijire personala care nu au fost testate pe animale. Este singura certificare ce necesita ca fiecare companie sa fie deschisa pentru un audit independent in tot lantul de distributie…
pentru a se asigura ca adera la polita lor pentru testarea pe animale si la criteriile lor stricte Leaping Bunny. Logoul Leaping Bunny este adaugat pe toate ambalajele noastre. Daca aveti un produs de la The Body Shop si nu vedeti logo-ul Leaping Bunny, fiti siguri ca inca este cruelty free si acreditat de Cruelty Free International.

 

O ISTORIE A LUPTEI PENTRU CEEA CE ESTE DREPT

 

 

1989

The Body Shop a inceput sa militeze pentru stoparea testarii pe animale a cosmeticelor, prima companie globala de cosmetice care face acest lucru.

 

1998

Ca urmare a campaniei noastre sustinute, guvernul Marii Britanii interzice testarea pe animale a produselor si a ingredientelor cosmetice.

2003

Campania The Body Shop si BUAV (British Union for the Abolition of Vivisection, acum Cruelty Free International) contribuie la interzicerea in Uniunea Europeana a testarii pe animale a produselor cosmetice.

 

2009

Uniunea Europeana implementeaza interzicerea testarii ingredientelor cosmetice pe animale.

2013

Celebram istorie. Vanzarea si importul produselor si ingredientelor testate pe animale este interzisa, completand decizia UE. Campania noastra cu Cruelty Free International strange 1 milion de semnaturi, influentand un progres semnificativ in toata lumea, Coreea de sud, Noua Zeelanda si India au acum o serie de interdictii. Australia va urma cu o interdictie promisa pana in iulie 2017 si Taiwan in 2019. Cruelty Free International a instruit oameni de stiinta in Vietnam si acum discuta cu Thailanda si alte guverne posibilitatea unei interdictii in ASEAN.

 

angajamentul nostru

 

Nu am testat niciodata ingredientele sau produsele noastre pe animale si nu o vom face niciodata, ne vom aproviziona numai cu ingrediente de la furnizori ce indeplinesc standardele cruelty free si Leaping Bunny. Fara doar si poate: puteti fi siguri ca produsele The Body Shop sunt cruelty free. De aceea expunem mandri logo-ul Leaping Bunny in magazinele noastre. Nu orice companie de cosmetice poate obtine acest standard.
Necesita un angajament semnificativ al companiei noastre, incluzand audit-uri regulate facute de Cruelty Free International. Zilnic, suntem extrem de rigurosi in abordare. Verificam in fiecare an fiecare furnizor sa nu foloseasca ingrediente testate pe animale. Daca nu obtinem acest angajament, vom schimba furnizorii, in unele cazuri am fost nevoiti sa scoatem ingrediente cu totul sau sa reformulam produsele.

 

deci cum testam?

 

Produsele The Body Shop se supun testarii extinse pentru a ne asigura ca ele sunt sigure si eficace pentru a fi utilizate, ramanand cruelty-free in acelasi timp. Folosim trei metode de testare principale ce presupun date bazate pe computer, tesuturi create in laborator si oameni:

Analiza in-silico (bazata pe calculator) foloseste date disponibile, existente ce ne vor ajuta sa evaluam potrivirea unor materiale similare printr-un proces de extrapolare a acestei informatii.

EpiSkin, produs in laborator, este obtinut din celule umane si ne permite sa facem verificari de siguranta pe celule ce reactioneaza in acelasi fel ca pielea umana fara sa daunam vreunui om sau animalelor.

In final, pentru a ne asigura de buna toleranta pe oameni deseori testam produsele folosind testarea pe o suprafata mica a corpului, ceea ce implica punerea unei cantitati mici de produs pe pielea unei persoane pentru a ne asigura ca este sigura si eficace, de obicei in etapa finala a testarii unei noi formule. Vom derula de asemenea testari controlate pe consumatori unde oamenii testeaza produsele noastre atat pentru compatibilitatea cu pielea cat si pentru eficienta cosmetica, sub supravegherea unor experti medicali atunci cand este necesar.

 

HAIDETI SA INTERZICEM TESTAREA PE ANIMALE PRETUTINDENI

 

Acestea sunt tarile unde testarea pe animale este interzisa astazi. Nu sunt prea multe, corect? De aceea acest lucru trebuie sa se schimbe.

#ForeverAgainstAnimalTesting