Ati ales 0 produse

Rupeti tacerea privind violenta in familie

Vorbiti cu o prietena!

1 din 3 femei sufera de abuz fizic sau mental la un moment dat in viata*.

In ciuda acestor cifre socante, o cercetare independenta efectuata de The Body Shop de curand in 11 tari din intreaga lume a demonstrat ca numai 21% dintre femei au incredere sa apeleze la autoritatile oficiale precum politia si numai 14% ar cauta un grup de sprijin la nevoie. Mai putin de jumatate din cele intervievate ar apela la familie. Dar 59% din femei afirma ca, daca ar fi supuse violentei domestice, ar apela la o prietena**.

Aceasta constatare a inspirat The Body Shop in lansarea campaniei din 2008 Stop Violence In The Home pe tema prieteniei. Oferind instrumente practice care sa ajute femeile sa ofere sprijin prietenelor la nevoie, campania a fost o sursa de inspiratie si sprijin pentru milioane de femei din intreaga lume.

Ca parte din campanie, The Body Shop a creat editia speciala "For Me, For You" Special Edition Shea Lip Care Duo. Prin simpla oferire a acestui produs unei prietene, fiecare dintre voi va amintiti ca aveti pe cineva pe care va puteti baza, pentru care niciun secret nu este prea mare sau prea mic. (Si va bucurati de buze hidratate la fiecare aplicare!) Veniturile obtinute din vanzarea produsului Shea Lip Care Duo s-au dus direct la partenerii nostri de campanie, a caror activitate sprijina victimele violentei in familie.

De ce sprijinim aceasta cauza?

Violenta in familie are loc pretutindeni. Cel putin 1 din 3 femei din intreaga lume este batuta, violata sau abuzata in alt mod de-a lungul vietii. In multe cazuri, abuzatorul este membru al propriei familii sau cineva cunoscut. Stop Violentei in Familie este o campanie mondiala initiata de The Body Shop acum 10 ani pentru a incuraja clientii si angajatii sa ia masuri impotriva violentei domestice. Scopul campaniei este de a atrage atentia asupra problemei si de a strange fonduri pentru a ajuta victimele acestui tip de abuz.

Unde a inceput totul?

In 1994 The Body Shop a lansat o campanie socanta in Canada. In acel prim an de campanie, The Body Shop a strans 155.000 $ pentru programele de prevenire a violentei si recuperare si a primit Marele Premiu al Natiunilor Unite pentru ca a abordat aceasta chestiune atat de importanta. Apoi a urmat campania din Malaezia, Filipine si Statele Unite ale Americii. Acesti pionieri au inspirat lansarea campaniei Stop violentei in familie la nivel mondial in 2003.

O campanie cu adevarat mondiala

Pana in 2006 campania patrunsese pe 47 piete din lume. In 2008, Stop Violentei in Familie exista pe 56 de piete. De la lansarea primei campanii se stransesera peste 2,6 milioane de £. Aceste fonduri sunt vitale in lupta opririi violentei domestice dar strangerea de fonduri reprezinta numai jumatate din ceea ce a reusit campania noastra. Indraznete, inovatoare, socante, chiar schimbatoare de legi, realizarile angajatilor si clientilor nostri in constientizare si schimbarea atitudinii au fost cu adevarat remarcabile.

Impreuna putem face diferenta. Va multumim pentru sprijin.

Apasati aici pentru a vedea raportul publicat in 2006 de UNICEF si The Body Shop: In spatele usilor inchise – impactul violentei domestice asupra copiilor.

* Adunare Generala. Studiu avansat asupra tuturor formelor de violenta impotriva femeilor: Raport al Secretarului General, 2006. A/61/122/Add.1. 6 iulie 2006.

** Studiu efectuat de IPSOS MORI in numele The Body Shop International in Marea Britanie, Franta, Germania, Hong Kong, Japonia, Singapore, SUA, Canada, Olanda, Australia si Coreea – ianuarie 2007

Inapoi la Valori & Campanii