Ati ales 0 produse

Stop Sex Trafficking

Against Animal Testing THE BODY SHOP Support Community Trade THE BODY SHOP Activate Self Esteem THE BODY SHOP Defend Human Rights THE BODY SHOP Protect Our Planet THE BODY SHOP

 

 

CAMPANIA CARE INSPIRA O SCHIMBARE ISTORICA!

The Body Shop si ECPAT prezinta una din cele mai mari colectari de petitii din istoria Natiunilor Unite, colectare posibila prin campania comuna “STOP SEX TRAFFICKING OF CHILDREN AND YOUNG PEOPLE” chemand la actiune pentru stoparea traficului sexual cu copii si tineri.

Pe 29 septembrie 2011 la ora 13 au fost predate la sediul Natiunilor Unite din Geneva peste 7 milioane de semnaturi din lumea intreaga prin care se cere guvernelor de pe tot globul sa actioneze urgent in vederea opririi acestui fenomen al industriei criminale aflat pe locul 3 ca amploare si viteza de raspandire, cu peste 1,2 milioane de copii si tineri traficati anual in vederea exploatarii sexuale.

Primind petitia, dl. Dupuy Lassere, presedintele Human Rights Council a spus: “Aceasta petitie reprezinta o ocazie istorica pentru Natiunile Unite de a construi pe succesul notabil al campaniei si sa inspire guvernele sa ni se alature si sa actioneze impotriva acestei crime”.

Campania “Stop Sex Trafficking of Children and Young People” in fapte si cifre:

• campania a fost adoptata de cele peste 2,600 de magazine The Body Shop din intreaga lume pentru a atrage atentia asupra acestei probleme si pentru a chema la actiune
• cei mai puternici avocati au fost cei peste 50,000 de angajati ai magazinelor noastre care s-au mobilizat pentru a vorbi clientilor despre campanie
• 90% de petitii au fost semnate in magazinele noastre
• s-au colectat peste 7 milioane de semnaturi
• campania s-a bucurat de atentia si suportul celebritatilor, multe dintre ele si-au dat semnatura si au participat la evenimentele de lansare (click aici pentru a vedea cine a semnat petitia “Stop Sex Trafficking of Children and Young People” )
• pana la aceasta data campania noastra a inspirat deja 14 guverne care au trecut la fapte
• in cei doi ani de campanie s-au colectat peste 3 milioane $ prin crearea si vanzarea de catre The Body Shop a unui produs special destinat; banii au fost donati catre ECPAT si partenerii ECPAT din intreaga lume
• Christopher Davies, Directorul International al Campaniei pentru The Body Shop, a primit premiul United Nations Business Leaders pentru lupta impotriva traficului cu fiinte umane in 2010

Galeria de semnaturi celelbre
Inapoi la Valori & Campanii