Ati ales 0 produse

Campanii

Say YES YES YES to safe sex Stop Violence In The Home STOP Sex Trafficking
ISTORICUL CAMPANIILOR

 

In 1985, in primul nostru an ca si societate publica listata la bursa, The Body Shop sponsorizeaza afise pentru Greenpeace. Un an mai tarziu, ne infiintam propriul Departament de Proiecte de Mediu, in timp ce desfasuram prima noastra campanie majora impreuna cu Greenpeace, "Salvati Balenele", in 1986.

In 1990 s-a infiintat Fundatia The Body Shop, o societate caritabila de sprijinire a drepturilor omului si a grupurilor de protectie a mediului.

Publicatia The Big Issue, care a inceput ca proiect al Fundatiei The Body Shop de ajutorare a persoanelor fara adapost, se lansa in 1991. In 1998, succesul inregistrat de aceasta ajuta Fundatia The Body Shop sa finanteze partial lansarea revistei in Los Angeles.

The New Academy of Business (Noua Academie de Afaceri) a fost infiintata in 1995, la initiativa fondatoarei The Body Shop, Dame Anita Roddick. Acest curs inovator de management ce se adreseaza chestiunilor sociale, morale si de mediu, se tine la Universitatea din Bath, Anglia.

In 1993 am lansat campania internationala de profil inalt pentru constientizarea situatiei tribului Ogoni si a conducatorului sau, Ken Saro-Wiwa, care erau persecutati din cauza ca protestasera impotriva societatii petroliere Shell si a dictaturii din Nigeria cu privire la exploatarea in tara de bastina.

Reusitele campaniei se refereau la campania Against Animal Testing. Campania a dus la interzicerea in Marea Britanie a testarii de produse si ingrediente cosmetice pe animale in noiembrie 1998, si a dus la strangerea celor mai multe semnaturi pentru o petitie din acel moment (patru milioane de semnaturi), petitie care a fost transmisa Comisiei Europene in 1996. In 1995 si 1997, Rapoartele de Valori ale The Body Shop au fost recunoscute ca deschizatoare de drumuri pentru Programul si Sustenabilitatea de Mediu ale Natiunilor Unite si a ocupat primul loc in cadrul Rapoartelor de Mediu ale unei Corporatii Internationale.

Pentru a sarbatori cea de-a 50-a Aniversare a Declaratiei Universale a Drepturilor Omului in 1998, am lansat campania mondiala, in parteneriat cu Amnesty International, pentru a sublinia situatia aparatorilor drepturilor omului din intreaga lume, incurajand clientii sa 'Semneze' ('Make Your Mark') pentru drepturile omului. Aceasta campanie de succes a avut trei milioane de adepti.

In 2002, am condus, impreuna cu Greenpeace International, campania globala de promovare a energiei regenerabile, care a culminat cu prezentarea a peste sase milioane de semnaturi ale clientilor la Summit-ul Mondial pentru Dezvoltare Durabila din Johannesburg. Ne-am aratat apoi angajamentul fata de sustenabilitatea mediului prin investitii in energia regenerabila, finantand proiecte de eficienta energetica si introducand materiale reciclate in ambalajele noastre.

In 2003 am lansat campania mondiala Stop violentei in familie, care a necesitat aproximativ zece ani de campanie pe mai multe piete, inclusiv Canada, SUA si Malaeziei de vest. Campania urmarea prezentarea problemei, strangerea de bani pentru a sprijini activitatea grupurilor de ajutorare a victimelor si asigurarea ca angajatii si clientii nostri sunt informati cu privire la sursele de consiliere si ajutor.

In 2004 am fost prima societate din lume care s-a alaturat Board of the Roundtable for Sustainable Palm Oil, lucrand alaturi de ONG-uri si mergand pe plantatii pentru a proteja padurile tropicale si pentru a imbunatati drepturile muncitorilor si bastinasilor.

In 2005 ne-am alaturat Campaniei pentru Cosmetice Sigure si am adoptat politica de produse chimice responsabile a Greenpeace si Breastcancer Fund.

In 2006, ca parte din campania Stop Violentei in Familie, am stabilit un parteneriat cu UNICEF iar Secretarul General al Natiunilor Unite a elaborat Studiul privind violenta impotriva copiilor, un studiu inedit asupra efectelor violentei domestice asupra copiilor.

In 2007 ne-am unit fortele cu MTV si impreuna am lansat campania HIV/SIDA, Spray to Change Attitudes. S-au strans peste 430.000 £ din vanzarile editiei speciale a parfumului Rougeberry. Banii stransi au mers la fundatia Staying Alive, o societate caritabila care finanteaza organizatii rurale si constientizeaza si educa tineri si grupuri cu risc cu privire la HIV si SIDA.

In 2008 am lansat ultima campanie comuna impreuna cu MTV, campania Get Lippy: Prevent HIV, precum si ultima campanie Stop Violentei in Familie, Rupeti Tacerea Cu Privire la Violenta in Familie, incurajand persoanele afectate sa comunice despre problema lor si strangand fonduri extrem de importante.

In septembrie 2009, The Body Shop s-a imbarcat intr-o calatorie impreuna cu ECPAT International pentru a Stopa Exploatarea Sexuala a Copiilor si a Tinerilor. In fiecare The Body Shop din toata lumea ne-am implicat impreuna cu clientii, prietenii si familiile noastre. Am adus notorietate si fonduri cauzei, am strans semnaturi prin petitii si am marsaluit!

Dupa peste 20 de ani de campanii impotriva testarii pe animale, retailer-ul The Body Shop si organizatia non-profit Cruelty Free International sarbatoresc in sfarsit stoparea testarii cosmeticelor pe animale in Europa prin anuntul mult asteptat potrivit caruia importul si vanzarea produselor cosmetice si a ingredientelor testate pe animale vor fi interzise in Uniunea Europeana incepand cu 11 Martie 2013.